歌詞:

Let it go, let it go
放手吧 放手吧
Can't hold you back anymore
我再也無法把你拉回來
Let it go, let it go
放手吧 放手吧
Turn my back and slam the door
我轉過身 大力甩上門

The snow blows white on the mountain tonight
今晚大雪紛飛 雪白覆蓋著山脈
Not a footprint to be seen
看不見任何腳印
A kingdom of isolation and it looks like I'm the queen
這是個與世隔離的王國 我似乎就是這王國的皇后
The wind is howling like the swirling storm inside
暴風嚎叫著 就像皇宮內的旋風一般
Couldn't keep it in
我無法把風雨關住
Heaven knows I try
天曉得 我真的試過了

參考資料
arrow
arrow
    全站熱搜

    catherin66 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()