1.我朋友們和我能加入棒球社嗎?
Could my friends and I join the baseball club?

2.你每天說英語嗎?
Do you speak English every day?

3.舉例來說,我們有許多優秀的選手。
For example, we have a lot of outstanding players.

4.我的房間今天有一點不一樣。
My room looks a little different today.

5.我只有在周末時才去我叔叔家。
I only go to my Uncle's place on the weekend.

6..別擔心,她網球能夠打得很好。
Don't worry bout her. She can play well at tennis.

7.這些男孩喜歡足球,但那些女孩則不。
These boys likes soccer, but those girls don't.

參考資料 me
arrow
arrow
    全站熱搜

    catherin66 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()