got me insane, her beauty so tame
讓我瘋了~她的美麗馴服了我
day we first met, i had to noe her name
我們認識的第一天, 我必須知道她的芳名
nikkaz could point an say what a bloody shame
黑人可以指向一個奇耻大辱
buh she tha rzn for who i became today
但是她成就今天的我
put tha past down the drain,
讓往事盡付東流
unda sky she'll let it rain
在天空底下, 她會使它下雨
and we'll dance till we drown the life thas mundane
我們會跳舞直到淹死在平凡生活
tell mami come close, we'll pop a champagne
告訴媽媽過來, 我們開香檳
feelin so gewd grl, impulse thru ma veins
感覺很棒, 女孩, 衝動通過我的血管
couldnt sustain, her love i had to obtain
無法忍受, 我必須得到她的愛
she always in ma mind like a lovely refrain/
她一直在我的心上, 像可愛的疊句
couldnt explain, grow tired of tha tongue twist
無法解釋, 舌頭交纏的累了
she came like a shining light, outta tha mist
她出現像是一道閃亮的光從霧裡來
freein ma fist tha day we first kissed/
解放了, 在我們接吻的第一天
now she the reason why I wanna exist
現在她是我生存的理由
ugh an now she the dove, takin me above
她是鴿子帶我飛行
leavin me to say..One lovee
讓我說… 唯一的愛

參考資料 me
arrow
arrow
    全站熱搜

    catherin66 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()