大大你好,

看到重組愣了一下,也不知從何開始,所以就從翻譯開始吧!

我的翻譯能力不是最強的,煩請參考。


1. 在那間餐廳裡沒有人認識 Bill 。

nobody knows Bill in that restaurant.

(nobody 是單數,動詞要變化)

2. Sophia 是才剛考完那個很難的測驗的女孩嗎 ?

Is Sophia the girl who just took that difficult exam (test) ?

3. 我使用了你哥哥給我的電腦。 (用 be given to ... )

I used the computer (which is ) given to me by your brother. (有點怪)

如果不照題目指示的話,我會寫成 :

I used the computer which your brother gave


1 Jack / is / expensive / invented / by / which / . / was
2 under / car / broken / . / the / which / is / tree / is
3 many / father / paintings / famous / . / collects / which / are

脫離中學太久,我真的不太知道這是要做什麼?

參考資料 我自己
arrow
arrow
    全站熱搜

    catherin66 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()